مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 16:252023-06-27اقتصادي

فارس من| مطالبه مردم از شورای رقابت بابت قیمت گذاری خودروهای مونتاژی جامانده


مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی، از شورای رقابت خواسته اند قیمت گذاری خودروهای مونتاژیِ جامانده از جمله لاماری هم توسط شورای رقابت انجام شود تا بدین ترتیب از گران فروشی مونتاژکاران جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی در سامانه فارس من   با عنوان لزوم تعیین قیمت خودرو لاماری توسط شوراری رقابت عنوان کرده اند که با وجود تاکید شورای رقابت مبنی بر اینکه از بهمن 1401 شرکت های مونتاژکار نباید خودشان قیمت ها را افزایش دهند اما شرکت آرین پارس موتور فروردین امسال در یک نوبت 465 میلیون تومان قیمت لاماری را افزایش داده است.

  مخاطبان خبرگزاری فارس همچنین عنوان کردند که این شرکت خودروساز این خودرو را برای کسانی که در مرحله اول سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند با قیمت جدید فاکتور کرده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شورای رقابت در اردیبهشت ماه امسال قیمت 17 خودروی مونتاژی را مصوب کرد و نکته مورد توجه در مورد قیمت های مصوب این بود که قیمت این خودروها بین 100 تا 800 میلیون تومان کمتر از قیمت کارخانه ای خودروها اعلام شد.

  پس از اعلام قیمت های مصوب با وجود اینکه مونتاژکاران انتقاداتی نسبت به قیمت های مصوب شورای رقابت داشتند اما وزارت صمت و شورای رقابت اعلام کردند که اعمال مصوبه شورای رقابت لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مطالبه مردم از شورای رقابت بابت قیمت گذاری خودروهای مونتاژی جامانده

فارس من| مطالبه مردم از شورای رقابت بابت قیمت گذاری خودروهای مونتاژی جامانده